Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Терміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 робочі дні. Уточнити конкретну дату отримання замовлення можна на сайті компанії «Нова пошта». При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або посвідчення водія. Вартість доставки у відділення "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки у поштомат "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки у відділення по Україні "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки кур'єром "Нова пошта" - від 85 грн.
- Адресна доставка замовлень по Україні провадиться компанією "Нова пошта". Доставка здійснюється протягом 1-3 робочих днів після оформлення замовлення. Уточнити дату отримання замовлення можна на сайті компанії «Нова пошта». Якщо замовлення оформлено у суботу чи в неділю, доставка провадиться з понеділка. Вартість доставки кур'єром "Нова пошта" - від 85 грн.
- м.Харків вул.Тюрінська 144 Індекс 61001
Способи оплати
- Відправка УКРПОШТОЙ тільки по повній предоплаті
- Отримувач ФОП Туранський Максим Євгенійович ЄРДОПОУ; 3812612393 UA103052990000026003011616739
Гарантія:
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару Законодавством України встановлені дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін товару: - якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). В даному випадку повернення здійснюється протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Покупець оплачує вартість первинної та зворотньої доставки. Продавець повертає кошти за товар (сума, зазначена в накладній). - якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника (неякісний товар, стаття 8 Закону України «Про захист прав споживача»). У даному випадку покупець має повне право вимагати заміну товару або повернення своїх грошей. Продавець відплачує вартість первинної та зворотньої доставки, а також повертає повну вартість за товар. Повернення проводиться, тільки якщо: - товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався; - повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи бирки); - товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів); - є в наявності розрахункові документи (накладна або ТТН) на товар, видані покупцю разом з товаром. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою. У разі пошкоджень, отриманих при перевезенні, необхідно пред'явити претензію компанії-перевізнику. Обміну та поверненню не підлягають уцінені товари (зі знижкою по дефектам), про які завчасно було повідомлено покупцеві. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту turanskiy02@gmail.com АБО ЗА ТЕЛ. +(380) 93-771-82-63 Дякуємо за покупки в нашому інтернет-магазині.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмов
Повернення товару Законодавством України встановлені дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін товару: - якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). В даному випадку повернення здійснюється протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Покупець оплачує вартість первинної та зворотньої доставки. Продавець повертає кошти за товар (сума, зазначена в накладній). - якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника (неякісний товар, стаття 8 Закону України «Про захист прав споживача»). У даному випадку покупець має повне право вимагати заміну товару або повернення своїх грошей. Продавець відплачує вартість первинної та зворотньої доставки, а також повертає повну вартість за товар. Повернення проводиться, тільки якщо: - товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався; - повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи бирки); - товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів); - є в наявності розрахункові документи (накладна або ТТН) на товар, видані покупцю разом з товаром. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою. У разі пошкоджень, отриманих при перевезенні, необхідно пред'явити претензію компанії-перевізнику. Обміну та поверненню не підлягають уцінені товари (зі знижкою по дефектам), про які завчасно було повідомлено покупцеві. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту turanskiy02@gmail.com АБО ЗА ТЕЛ. +(380) 93-771-82-63 Дякуємо за покупки в нашому інтернет-магазині.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмов