Продавець "Agro-lider.com.ua": Ваш провідник у світі садівництва та городництва! розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
331 відгук
ВІДГУКИ ПРО ТОВАР І МАГАЗИН ПОКРАЩАТЬ СЕРВІС В УКРАЇНІ! Залишити відгук

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 08:00 найближчого робочого дня (завтра, 29.04).

+380 (93) 771-82-63
+380 (93) 771-82-63
"Agro-lider.com.ua": Ваш провідник у світі садівництва та городництва!
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Delivery
  • Нова Пошта
  • Адресна доставка кур'єром "Нова Пошта"Адресна доставка замовлень по Україні провадиться компанією "Нова пошта". Доставка здійснюється протягом 1-3 робочих днів після оформлення замовлення. Уточнити дату отримання замовлення можна на сайті компанії «Нова пошта». Якщо замовлення оформлено у суботу чи в неділю, доставка провадиться з понеділка. Вартість доставки кур'єром "Нова пошта" - від 85 грн.
  • Нова поштаТерміни доставки до відділення «Нова пошта» 1 – 3 робочі дні. Уточнити конкретну дату отримання замовлення можна на сайті компанії «Нова пошта». При отриманні замовлення при собі необхідно мати паспорт або посвідчення водія. Вартість доставки у відділення "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки у поштомат "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки у відділення по Україні "Нова пошта" - від 50 грн. Вартість доставки кур'єром "Нова пошта" - від 85 грн.
  • Самовивізм.Харків вул.Тюрінська 144 Індекс 61001

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаВідправка УКРПОШТОЙ тільки по повній предоплаті
  • Оплата на рахунокОтримувач ФОП Туранський Максим Євгенійович ЄРДОПОУ; 3812612393 UA103052990000026003011616739
  • ПРИВАТБАНК IBAN: UA103052990000026003011616739 ФОП Туранський Максим Євгенійович
  • Відправка Укрпоштой тільки по повній предоплаті

Гарантія:

Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару Законодавством України встановлені дві причини, за якими покупець може зробити повернення або обмін товару: - якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням (якісний товар, стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). В даному випадку повернення здійснюється протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки. Покупець оплачує вартість первинної та зворотньої доставки. Продавець повертає кошти за товар (сума, зазначена в накладній). - якщо покупець виявив суттєві недоліки в товарі, які могли виникнути тільки з вини виробника (неякісний товар, стаття 8 Закону України «Про захист прав споживача»). У даному випадку покупець має повне право вимагати заміну товару або повернення своїх грошей. Продавець відплачує вартість первинної та зворотньої доставки, а також повертає повну вартість за товар. Повернення проводиться, тільки якщо: - товар, не був у вживанні і жодним чином не використовувався; - повністю збережена фірмова упаковка і комплект поставки (включаючи бирки); - товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів); - є в наявності розрахункові документи (накладна або ТТН) на товар, видані покупцю разом з товаром. Звертаємо Вашу увагу на те, що посилки на повернення не повинні бути оформлені післяплатою. У разі пошкоджень, отриманих при перевезенні, необхідно пред'явити претензію компанії-перевізнику. Обміну та поверненню не підлягають уцінені товари (зі знижкою по дефектам), про які завчасно було повідомлено покупцеві. Якщо у вас є будь-які питання, будь ласка, зв'яжіться з нами через електронну пошту turanskiy02@gmail.com АБО ЗА ТЕЛ. +(380) 93-771-82-63 Дякуємо за покупки в нашому інтернет-магазині.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначеним в чинному переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмов

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner